Dit was 2025

We blikken graag terug op een prachtig 2025 waarin opnieuw heel wat fijne samenwerkingen tot stand kwamen.



Delen

Het eindejaar is in zicht en we blikken graag terug op een prachtig 2025 waarin opnieuw heel wat fijne samenwerkingen tot stand kwamen. Er werden groene speel- en recreatieplekken aangelegd, poelen gegraven, knotbomen geknot, ijskelders gerestaureerd, houtkanten hersteld, landschapsadviezen gegeven, zwaluwnesten opgevolgd, we organiseerden onze eerste YOUCA Action Day en nog veel meer. Er werd te veel gerealiseerd om hier op te sommen, maar wat zeker is, is dat we klaar zijn om ons ook in 2026 met tal van partners opnieuw volop in te zetten voor de versterking van landschap, natuur en erfgoed in onze prachtige regio! 

Beelden: Tim Delmoitie en RLSD